Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :



Skin by Le Vans. xoxo
ยปHappy Birthday ,Budak Braces :D
Thursday 26 January 2012


annyeong !assalamualaikum :) lalala~ 21 january 2012 .cepatnya berlalu ,then aku baru nak update pasal bende nihh -.- .haishh~cepatnya kaw da umur 15 tahun .aku baru 14 .kay ,jealous xD  aku mintak maaf kat kaw kalau aku ada buat salah dengan kaw ,mengata kaw ,kutuk kaw ,buat kaw menangis kew ?kita kann kawan ? kawan kann ?kita kawan kann ?tak pe lah kaw tanak jawab :( hee~memang best gyler celebrate birthday kaw kat sekolah even dapat celebrate birthday kaw sekejap jew .tapi yang sekejap tuu ,bagaikan rasa lama sangat . lama sangat kew ? --' cake tuu memang sedap walaupun bukan aku yang buat dan yang pasti bukan kaw jugakk yang buat .kay ,memang lha bukan kaw yang buat .takan birthday kaw ,kaw yang buat . da gyle --' aku ingat lagi first time aku jumpe kaw mase form 1 at Subest .Actually ,aku da jumpe kaw at sekolah rendah lagi tapi yelha kaw taw kann aku tak cam kaw sangad .memang pelik bila first time aku jumpe kaw at 1 Nitrogen . kaw memang tinggi  .aku tak boleh nak cakap .tapi asal skunk kaw macam da rendah siket .anda ada amek apa-2 ubat kew ? LOL -.-" tak sangka ,skunk kaw da besar da pakai gigi braces da pun ;p tak sangka jugak 3 Tahun masuk class sama dengan kaw .kekadang menyampah pulak aku tengok muke kaw hari-2 .kay ,joke ;p persahabatan yang erat tidak boleh diputuskan .*ceyh ,ayat tak boleh bla .untung dapat friend ngan kaw ,dapat friend yang boleh meluah perasaan ,cyte pasal K-pop <3 hee~i like u babe .

to Nura :) my friends 

In Future ....

aku harap kaw still jadi friends aku walaupun kaw berjauhan dengan aku .still lepak dengan QAEMDAMIEN :D *ada lagi kew QAEMDAMIEN ? (: kaw takan lupe kan aku ? promise ? ! kaw takkan lupekan parents kaw .

Sekian Terima Kasih ..
Your Friends and Forever your Friends ,

Diana (:
                                               
                                                     ++++++++++++

perghhh~ayat nak bagus jew .kay ,bye xD
words spilled @ 05:59 / leave goosebumps here