Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :



Skin by Le Vans. xoxo
ยปHint .
Friday 6 July 2012






 
Assalamualaikum ,Annyeong :)

Kay ,tadi aku buka FB aku memang terbanyak lah sangat hint for BEAST comeback .Tapi aku tak tahu lah betul ke tak .Dorang cakap BEAST shoot MV kat New York .WOW !This gonna be AWESOME song and MV :D Dorang punya style da berubah serta merta dan aku tak tahu nak cakap apa ? ._. Yang aku tahu Yoseob memang henshem dengan rambut baru dia .Junhyung ,ahhh~aku tak tahu nak describe rambut dia colour apa ?Macam purple pun ada ,biru pun ada .Nanti korang tengok jew lah photo .Tapi tu bukan official punya .Dongwoon aku nampak dari side back dia macam hensem .LOL -.-' Pastu dorang ada bagi hint dinding .Aku tak tahu apa punya hint ? ;) Aku tak sabar nak tunggu dorang comeback .Mesti AWESOME gila !Tengok dorang punya style pun da buat aku cakap Their comeback will gonna be AWESOME and i will never forget it .Tapi harap-harap MV dorang tak keluar bulan 8 .Sebab aku ada trial :( Kay lah bye :3
words spilled @ 09:16 / leave goosebumps here