Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :



Skin by Le Vans. xoxo
ยปBEAST 'I Knew IT' ;)
Saturday 28 January 2012


Annyeong !wassup :D haishhh~aku memang lha B2UTY ;D asallha dorang nyh sebok tanya aku ? "diana , kaw tak update blog kew pasal lagu baru B2ST ?cakap B2UTY ." haishh~ada jugak yanga cakap "alaaa~asyik update pasal B2ST jew ,update lha pasal Teen Top plak" .kay ,aku memang lha B2UTY .for korang information time aku nak update blog mesti lha kena kukuh information dulu ,barulha update blog .takan aku nak tulis ciput jew kat blog ?baik aku tayah update .lagi sorang nak update pasal Teen Top ?aku taw kaw minat kat Teen Top .kaw pun Angels sama macam aku .tapi takkan aku nak update Teen Top yang aku taktahu apa yang dorang buat ?-.-' kalau kaw nak suruh aku update pasal Teen Top ,meh sini info ? LOL . kay ,stop cerita pasal benda alah tuu .aku nak cerita pasal video baru BEAST 'I Knew IT ' memang DAEBAK ! :D gile hawt dongwoon <3 da jatuh cinta dengan dia .sabar jew lha~

B2ST 's "I Knew It" teaser was released was realesed on 25th January starring Son Dongwoon with a girl that i don't know and i don't want to know -.-' i'm soooo jealous ,of course . i knew it songs is about a girl who change a lot . A song composed by Rado .Lyrics written by Rado and B2ST's Junhyung .the full MV duration 6minutes that will be revealed during Beautiful Show .this song is on TOP of every music charts one hour and a half after it was released and still standing strong .The car used in that MV costed 300 millions won* . kay ,tak silap aku kereta yang dalam MV nyh kereta Junhyung .OMO 0,O patutlha dorang cakap junhyung paling kaya dalam B2ST .


words spilled @ 00:52 / leave goosebumps here