Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :



Skin by Le Vans. xoxo
ยปBEAST ;)
Thursday 9 August 2012

Assalamualaikum ,Annyeong !Hello :D


Sedar tak sedar tinggal seminggu lebih je nak puasa .Rasa macam tak sampai sebulan puasa ,pastu dah nak raya .Alahaaii~nak dekat raya means nak dekat PMR .Lepas best-2 raya pastu 2 bulan kena study for PMR -.-' Aku dah lah banyak tak study form 1 and form 2 .Then ,tadi baru habis trial .Agak susah jugak lah .Tapi cikgu cakap trial lagi susah daripada PMR .Tapi ,kalau trial da senang means PMR ?--' Math paper 1 dengan geo bapak susah soalan dia !Serious aku cakap .Time paper 1,bila cikgu cakap tinggal 5 minit jew lagi i was like What the . . . .gila lah !Aku baru soalan no 25 kodd .Pastu ramai budak class aku cakap tak siap lagi sebaik lah cikgu baik tu pun aku taram lagi 15 soalan .Memang tak lah kan nak kira nak formula bagai --' Pastu time geo pulak ,soalan depan boleh lah tahan senang bila pergi kat soalan no berapa entah semua kuar pasal peta .Agaklah ,aku da lah tak hafal peta .Tak boleh lagi senang ke soalan dia .Pastu soalan BM agak susah jugaklah paper 2 ,takde idea aku nak pikir karangan sume tu .Dah lah ringkasan dia punyalah tersirat tersurat sume ada .Yang bahagian B tak silap aku dia suruh tulis karangan tentang langkah-langkah mengatasi sungai cetek .Dia ingat kitaorang ni nak jawab soalan geo bagai pasal sungai -.- Alhamdulillah exam lain aku boleh jawab .Insyaallah ,boleh lulus :) Yeay !Beast dah comeback minggu lepas .Memang AWESOME  lah !Kat music bank memang ramai gila B2UTY :) B2UTY ALWAYS LOVE YOU AND SUPPORT B2ST :) Btw ,chukae for #1 wins at M!Countdown :D kay ,bye xD
words spilled @ 06:29 / leave goosebumps here