Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :



Skin by Le Vans. xoxo
ยปLalalala~
Wednesday 15 August 2012

Assalamualaikum .Annyeong~Hello :D

Lama tak update ,LOL -,- Aku baru habis exam trial .Gila susah ,tapi Alhamdulillah aku dapat mengharungi exam dengan sabar --' And result pun dah keluar ,tapi aku taknak bagitahu .Eh-eh !Dah nak dekat raya lah . Dengan ini saya Nur NurulDiana Binti Shukri ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir&Batin .Sekiranya saya terlebih cakap ,tersilap cakap ,tersalah membawa info ,terlebih mengumpat ,harap dimaafkan :) LOL ,over pulak aku =.= Aku tengah otw sambung fanfic ,so korang kena tunggu aku siapkan fanfic .Memang susah gila aku nak fikirkan idea semua tu .Tapi aku tak kisah .Sekarang ni aku makin jatuh cinta dengan BEAST .maybe sebab dorang baru comeback kodd .Btw ,bila korang balik kampung ?Aku maybe hari sabtu ni kodd and aku tak sabar gila .Haha :D Hari ni sepatutnya last day sekolah ,tapi aku tak datang pun sekolah .Alasan aku MALAS ! Lalalala~Lagipun semalam aku dah berpeluk-pelukan dengan member aku semua*bukan semua ;) Kay ,lah aku nak sambung tulis fanfic .Kalau aku dah update aku cakap kat korang .Bye~
words spilled @ 06:14 / leave goosebumps here