Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :



Skin by Le Vans. xoxo
ยปSad Day . . .
Monday 27 August 2012

Assalamualaikum ,Annyeong ,Hello :D


*Guys ,please doakan aku supaya PMR aku dapat 8A .Kalau tak dapat 8A pun ,cukuplah untuk membuat ibu bapa aku tersenyum gembira dan hati mereka tidak terluka .

Hmmm~Sad day today . . .Aku menangis kat sekolah tadi ._. semuanya gara-gara Math aku fail .Forever tak suka math !Tapi disebabkan PMR aku kuatkan juga hati aku .Mula-mula aku taknak memangis ,tapi lepas aku ingatkan balik dah banyak masa aku berkorban for PMR .Aku stay dekat sebulan kat sekolah for study .Aku pergi tuisyen lagi .Kat dalam class aku focus buat homework sume tu ,takkan tak cukup lagi ?Then yang lagi sedih ,markah aku 38 sikit je lagi nak 40 .Takkan cikgu takde belas kasihan langsung ?Then ,yang aku tak puas hati sepatutnya aku dapat full mark kat graph tapi dia bagi aku 3 je ?Pastu boleh pulak dia cakap tak payah pertikaikan markah yang saya berikan pada awak .Hello cikgu !memang lah saya pertikaikan .Sebab jawapan yang saya pertikaikan tu betul .Dia boleh pulak cakap graph aku double .Cikgu ,saya tak rabun lagi nak tengok benda alah tu sampai double .Bebudak lelaki dalam class aku pun cakap tu bukan double ,tu line untuk buat line graph .Aku rasa nak menangis je time cakap kat cikgu .Tapi aku tabahkan aku .

Pastu bila aku da duduk kat tempat aku ,aku terus tutup muka kat meja .Then ,tetiba air mata jatuh sendiri .Aku cuba tahan air mata tu dari jatuh ,tapi tak boleh .Aku biar jelah dia mengalir -.- Then ,time ustazah da masuk aku bangun dari tempat duduk mengalir banyak gila airmata aku .Pastu ,kawan aku sedar aku menangis dia cakap At least ,kau ada satu A .Dah jangan nangis ,time PMR mesti kau 8A punya .Time dia cakap macam tu lagilah aku nak nangis :( Pastu ,sume berkerumun kat aku nak tabahkan hati aku .Thanks ,guys .Aku takkan lupakan jasa baik korang :D Okay ,forget about that .Aku akan usaha lebih gigih

Semalam aku dah tengok dah sume video baru ,bukan sume lah .Adalah dalam 2,3 macam tu .Yang selebihnya aku layan cerita Reply 1997 Best gila cerita tu !Serious aku cakap .Tapi aku baru tengok sampai episode 7  .Tapi dalam cerita tu ,serious Inguk sweet gila .Tapi sayang ,Eunji tak pilih dia .Ada ke patut dia pilih abang Inguk ?Inguk dah lah tergila-gilakan dia ,tapi salah Inguk jugak ,sipa suruh tak ngaku yang kau suka Eunji --' Tapi cerita tu memang DAEBAK .Saya syorkan anda tengok cerita tu ._.

Semalam aku dah tengok video SKARF *Macam ni eh ejaan dia ?._. Boleh lah tahan Oh oh . .oh oh oh oh dance . Macam tu eh liric dia ?VIXX 'Rock Ur Body ' pun best jugak .Dasom dalam tu bolehlah tahan lawa .Tapi serious lagu tu best .Aku tengah layan lagu tu .Tak sangka BEAST bagi lagu tu kat VIXX .Lagipun S .Tiger yang reka .Lagu E7 pun best jugak .Lagu EXID yang baru serious best .Pun S.Tiger yang reka .Patutlah hari tu ,aku ada tengok satu gambar ni tapi aku tak sure aku tengok kat mana ._. Yoseob or Junhyung tangkap gambar depan room waiting EXID .Aku rasa BEAST  baik sangat dengan junior dorang .Haritu Hyunseung ada call B1A4 .Aku rasa aku dah terlebih story ,bye :')





words spilled @ 07:28 / leave goosebumps here