Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :



Skin by Le Vans. xoxo
ยปStory .__.
Thursday 30 August 2012

Assalamualaikum .Annyeong ^^ Hello :D

Inikah rasanya bahagia ?._. Hari khamis last day sekolah ,aku dapat buat semua soalan percubaan mathematic budak terengganu punya .Bahagianya aku :'D First time ,aku dapat jawab semua and aku bangga dapat buat -.-' LOL ._. aku tak pernah rasa senangnya dapat jawab soalan math tu .Lepas aku dapat jawab soalan math tu aku rasa nak koyak je kertas tu sebab soalan dia senang .

Semalam aku tuisyen and aku dah buat plan dengan membe aku ni .Sebelum raya kitaorang ada class Science and cikgu Science kitaorang marah kitaorang dua je sebab bising dalam class .Then ,start daripada situ kitaorang dah buat plan .Well~kitaorang ni sensitive sikit ._. Membe aku cakap kat aku ,bila habis je cuti raya kita senyap je dalam class .Then ,semalam ada class Science .Kitaorang dua senyap je dalam class ,then cikgu tanya "Asal sume muka stress je ?" Aku dengan membe aku cakap "Mana tak stress .Sume dekat dalam ni sensitive ." Cikgu cakap "Huh ?Tak faham ?" Kitaorang cakap "Cikgu tak payah faham lah ." Aku rasa serba salah pulak buat cikgu macam tu -.-' Sebaiklah dia hensem ._.

What's your comment ?
Hari ni ada music bank .Tak sabarnya nak tengok -.- Sekarang makin lama makin famous lagu Gangnam style .Dah lah semalam cikgu tuisyen aku siap menari lagu tu -.- kelakar gila .Tapi cikgu menari memang sempoi lah .Boleh masuk Youtube .__. And semalam kitaorang ada sambutan penutup Hari Kemerdekaan kat sekolah .Lama lah jugak ,then sume form 3 termasuk aku kena buat huruf 1M .Boleh lah tahan ,jadilah jugak bentuk 1M tu -.-" Tapi best jugak buat benda alah tu .__.
words spilled @ 22:57 / leave goosebumps here