Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :



Skin by Le Vans. xoxo
ยปWelcome 2013 !
Tuesday 1 January 2013

Assalamualaikum .Annyeong .Hello :D

Welcome to 2013 .Aku dah jadi budak form 4 ,haha ._.Semalam gila penat jejalan satu Midvalley .Sebenarnya ,kitaorang plan nak makan lepak kat kfc je .Tetiba diorang plan lepas makan kfc nak pergi Mid .Aku pun okay je sebab time tu awal lagi nak balik .Kalau nak balik pun bukan buat apa pun so aku pun joinlah .Tunggu bus ,sebaik bus time tu sekejap je dah sampai .

Dah sampai Mid ,kitaorang jejalan jelah .Pastu kawan aku decide nak pergi kedai Speedy .Kay ,time tu aku dah excited gila sebab aku nak beli CD kpop yang murah-murah je .Sebab aku bawak RM 35 je .Dah sampai dalam kedai tu aku punya gila excited cari CD kpop .Dah jumpa tu ,gila rambang mata nak pilih tapi harga sume 25 ke atas .CD Beast pun 65 ringgit ke atas .Punyalah semangat cari CD yang below 20 ringgit takde .Kay ,time tu dah nak putus asa dah .Then ,tetiba terjumpa Album Beast yang baru 'Midnight Sun' .Tengok harga RM 19.90 ,aku terus pergi bayar kat counter .Haha ,punya excited ._. Album tu je yang murah .Lain kali aku nak beli album lain pulak .

Hari ni aku ingatkan nak bukak twitter kat lappy .Then ,tetiba twitter tak boleh bukak .Dia cakap forget password lah .Nak kena reset bagai .Dah buat pun tak boleh bukak .Wtf ?Pleaselah ,jangan nak malang sangat nasib tahun 2013 ni .Dah lah first day dalam bulan 2013 tak boleh bukak .Ya Allah ,aku takut je ada pape berlaku kat Twitter aku .Haishhh~Esok dah sekolah ,and ada orang cakap budak form 4 kena duduk dekat dewan seminggu sebab ada ceramah pasal aliran yang nak kita amek .Aku tak tahu nak amek aliran apa .Tengoklah result aku -.- Btw ,goodluck siapa yang amek PMR and SPM tahun ni :")


Btw ,i'm fallin in love with Dramatic Blue .My Yoseob oppa tersangatlah awesome .Lagu diorang ,Tearfully Dream pun best jugak .Allkpop cakap ,time Dramatic Blue perform diorang punya rating terus naik .See ,my oppa so femes hahaha ._.  Tengok tak ,KBS Gayo Daejun ?Haha ,Beast oppa sangat hensem .Ada satu performance ,aku tak tahu kenapa Beast gelak .First-first aku tengok Yoseob dah senyum .Then ,semua gelak accept Hyunseung .Hahah ,oppa so funny lah .So ,that's true lah yang Beast the group that know how to play .Okay ,tahun ni aku nak kena focus for form 4 .Form 4 tak boleh memain .Kay ,bye :D
words spilled @ 00:29 / leave goosebumps here