Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :



Skin by Le Vans. xoxo
ยปTitle ?
Tuesday 4 December 2012

Assalamualaikum ,Annyeong and Hello :D

Berapa hari aku tak update blog ? ._. Duduk kat rumah memang membosankan .Diorang cakap result PMR 19 haribulan .Okay ,aku takut -.- Then ,malam tu lepas isyak kitaorang .I mean QAEMDAMIEN makan dekat Pizza .Hermm~aku tak sure boleh pergi ke tak ?Sebab lepas isyak kan ?Cormfirm bapak aku tak kasi .Tapi aku kena try mintak kat bapak aku lah suruh hantar .Kenapa tak buat petang je ? ._.

Jumaat ni aku balik kampung .Ya ALLAH ,malaaaaasssnyaaaaa !Kenapa mesti jumaat ?Aduh~Banyak cerita aku nak tengok kodd hari jumaat .Hope abang aku ikut sekali .Kalau tak memang bosan kat kampung  .Apalah aku ,minggu lepas punyalah aku dah benci kat abang aku .Eh ,bukan benci --' Biarlah .Finally aku dah habis tengok MTV Diary BTOB :") Walaupun episode 40 keatas semuanya takde ENG sub ._. Aku buat-buat faham jelah .Then ,tak silap aku nanti ada BTOB ada reality show diorang sendiri .Tajuk dia B+ Diary .Tak sabar nak tunggu orang tolong uploadkan kat youtube .Harap sangat ada orang yang baik hati .

Baru aku sedar sejak kebelakangan ni aku dah macam kurang sikit dengan BEAST .Tapi aku tetap B2UTY ,LOL ._. Banyak reality show ,variety show Beast punya aku tak tengok .Seperti  BEAST Fiction variety ,BEAST In QTV etc .In Syaa Allah ,kalau aku ada banyak masa aku tengok .Mungkin jugak aku akan catch up show-show yang aku tak sempat nak tengok .Minggu lepas ,Yoseob comeback with Caffein .I'm so proud with Yoseob and i'm so proud to be one of the B2UTY in the world .Yoseob dah makin matang .Okay ,kenapa mesti dia kiss perempuan dalam MV ? :O *Speechless .Ada orang kat facebook ni .Dia ada cakap 29 November dekat Cube Official ape benda entah ,ada buat promotion discount siapa yang beli Album Yoseob .Harga untuk peminat Malaysia selepas discount RM 29.90 tak surelah .Ruginya aku tak beli :(

Adorable rite ?^^
Okaylah ,malas nak cerita panjang .Lagipun aku tengah siapkan Oneshot baru .So ,korang tunggu jelah .Bye ,Thanks for visiting my blog :")
words spilled @ 06:14 / leave goosebumps here