Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :



Skin by Le Vans. xoxo
ยปThank You :')
Monday 10 September 2012



Apa motif letak gambar ni ? ._. tapi KiSeob kat sini nampak cute .

Thanks QAEMDAMIEN :*

Assalamualaikum ,Annyeong~Hello :'D

Hari ni aku demam .____. Pening gila kepala aku + sakit badan +selesema +sakit tekak . Ini semua disebabkan beraya sakan pada hari sabtu yang lepas -.-' tak berehat langsung .Pagi tu ada jamuan raya kat sekolah pastu balik dari sekolah terus pergi umah eqa ada makan-2 ,pastu kalau dah melekat kat umah orang tu memang susah lah nak balik ._. pastu ,dalam pukul 6:00 kitaorang gerak pegi kat bus stop .Sepatutnya pukul 6:30 bus tu mesti dah sampai ,tetiba tak sampai-2 .Dalam pukul 6:45 macam tu baru sampai memang lambatlah sampai umah .Dahlah time tu hujan pastu terkena sikit hujan memang demamlah cerita dia .

Hari ni birthday aku .LOL -.-" perlu ke aku bagitahu .Btw ,thanks kepada semua orang yang dah wish aku kat Facebook and tak lupa jugak kepada QAEMDAMIEN yang sudi menziarahi aku ,siap bawak hadiah and buah oren lagi tu + goreng pisang -.-" Sorry korang sebab tadi aku tak datang sekolah .Mesti korang expect aku datang sekolah kan .Thanks QAEMDAMIEN .ILYSM :* Nanti kita beli rumah teres yang sudah pun menjadi idaman kita semua ,macam yang kita plan hari sabtu lepas tu ;p Esok aku tak sure boleh datang ke tak ,Insyaallah aku datang ;)

words spilled @ 05:51 / leave goosebumps here