Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :



Skin by Le Vans. xoxo
ยปKebahagiaan .____.
Sunday 9 September 2012





Happy Birthday ,Prince 4D ;)
Assalamualaikum .Annyeong .Hello :'D

Aku punya tajuk tak boleh lagi skema ke ayat ? -.-"Dah lama aku tak tengok Music Bank ._. Aku tak tengok Music Bank start jumaat raya sampai sekarang .Sebaik semalam ada Music Bank tu pun pukul 12:53 malam sampai pukul 2 .Aku gagahkan tengok walaupun dah mengantuk . Yoseob kelakar gila time last-2 .Yoseob sorang je yang nyanyi over excited and Yoseob sorang je yang excited nak berlari-lari kat pentas tu macam dia punya concert pulak :"D Btw ,Happy Birthday Prince 4D ._. Walaupun aku tak berapa suka Hyunseung tetapi disebabkan dia termasuk dalam BEAST and bias aku .LOL -.- macam mana dia boleh jadi bias aku ?

Sebenarnya aku tak tahu nak story apa ?Sebab benda yang aku nak story ni punyalah dah lama ._. Kay ,PMR lagi 30 hari .Okay ,aku takut ! -.-" Next week Dream Team BEAST punya .Sukanya :"D And korang ingat tak yang aku pernah cakap BEAST pernah tangkap gambar dengan EXID?Serious LE gangster gila ! Aku taknak mengulas gambar tu lebih lanjut ,nanti korang tengoklah sendiri .

APINK and B1A4 datang Malaysia .Sebenarnya aku dah tahu cerita dah lama tapi aku terlupa nak bagitahu korang ._. Excited gilaaa aku !Mana tak excited ,aku kan PINK PANDA and BANA .Serious aku nak pergi ,29 September tapi lagi berapa minggu je nak PMR :(  Once again ,BIAPINK Moment .Tak sabar aku nak tengok kat youtube ._____. Aku tak tahu korang dah tengok ke tak ni kat youtube .Time HUSH Making MV Yoseob ada datang .Time tu Chorong tengah nyanyi .Comel gila ,Yoseob pulak yang jadi Director and Yoseob support APINK .Shooo sweet~ 




Nampak tak tangan LE kat mana ?Kat atas bahu Dongwoon Oppa :(

words spilled @ 04:48 / leave goosebumps here