Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :



Skin by Le Vans. xoxo
ยปFinally ;D
Saturday 17 November 2012

Assalamualaikum ,Annyeong and Hello ;D

Lama gila tak update blog .Sekarang ni aku tak tahu nak update apa ? -.- Nak tengok video kat Youtube sememangnya tak boleh lah kan ,line internet aku punyalah macam siput grrrrr~ Somebody kena tolong aku ! Aku dah terkena BTOB fever ._. Nope-nope ,i mean Peniel Fever .Wait !Nope I mean Ilhoon .Lol .___. apakah semua itu ?Aku makin jatuh cinta dengan Peniel .Peniel ,Peniel Wae ?Wae ?U so cuteeeeee ?! Sejak aku buat ONESHOT pasal dia terus jatuh cinta .Well~sebenarnya dah jatuh cinta lama dah --' Sejak tengok MTV Diary BTOB .

Sejak aku tengok MTV Diary BTOB ,banyak pulak impian nak tengok video-video yang tergendala -.- Punyalah banyak aku siap list lagi tu --' Aku banyak terlepas video ,drama and banyak lagi.Nak download memang berjambanglah kan ?Time aku tulis ni ,aku tengah tunggu MV B1A4 'Tried To Walk' loading --'Serious diorang hensemmmmm !Lagi-lagi Baro aku .Haishh~Jinyoung tetap dengan suara yang menggoda lagi melting tu lol -.- Maknae Gongchan makin matured .Sandeul suara dia DAEBAK !CNU ,idk .___.

Budak-budak tuisyen aku punyalah semangat nak lepak with cikgu-cikgu .And aku yang kena plan -.- Last-last semua capai kata sepakat lepas result keluar baru lepak dengan cikgu .Aku cuba sedaya upaya taknak lepak lepas result kuar .Gila kau !Nanti mesti cikgu tanya result dapat berapa ?Aku taknak !And QAEMDAMIEN bile nak hang pun aku tak tahulah ?Hopefully ,jangan lepas result PMR jugak -.-

Btw ,aku baru update ONESHOT baru .Disebabkan English VS .Korean dapat sambutan aku buat ONESHOT baru .Tajuk dia September .Alhamdulillah ,sampai kehari ni tak putus-putus orang datang baca .Thanks ,aku terharu gila kodd .Siapa yang terlepas baca ,aku ada linkkan ceritanya .Gomawo ,sebab sudi baca ;')

English VS. Korean[ONESHOT]
September [ONESHOT]
words spilled @ 02:26 / leave goosebumps here