Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :



Skin by Le Vans. xoxo
ยปWeee~
Wednesday 19 September 2012

Assalamualaikum ,Annyeong ,Hello ;D

Ucapkan tahniah kepada saya kerana saya masih belum mengulangkaji for PMR .Aku tak tahu kenapa sekarang ni aku makin suka buat Mathematics :3 Rupa-rupanya takde lah susah sangat Math ,just Paper 1 jelah susah .__. Aku dengan tak study satu benda pun ,takde lah tak study langsung .Tapi ada jugak buat latihan .

Dah nak dekat exam aku sempat lagi tengok TV ,Blogging ,Facebook sume ada lah -.-" Aku sempat lagi tengok info-2 artis mana akan comeback .____. Aku siap buat catatan dalam minda aku lagi haha :'D And for u all information minggu lepas 4 artis comeback 0,o .And take a note please bagi sesiapa yang tak tahu artis mana comeback ;')

Minggu lepas ,B.TO.B -WOW Then ,SECRET - POISON , ORANGE CARAMEL-LIPSTICK ,
 FT ISLAND -I WISH T-ARA -SEXY LOVE . *korang just tekan tajuk lagu yang aku dah link kan kat atas ni .Serious aku jatuh cinta dengan lagu WOW and video diorang pun WOW and forever Minhyuk *He's mine .Kay ,bye . Orange Caramel punya lagu pun best jugak .Tapi sekarang aku tengah layan lagu FT ISLAND ,serious lagu tu best gila and dalam tu semuanya handsome-2 .Tak silap aku perempuan yang berlakon dalam video tu dari rookie group AOA .

Aku jealous dengan perempuan tu ! Seunghyun pegang tangan dia ;'( *kay ,nak menangis macam budak kecik . Tapi dalam video tu Honggi ,Jaejin ,Minhwan and Jonghun handsome gilosh !Dalam video tu ,i think Jonghun paling sexy~ and Jaejin comel gila .Berapa kali aku nak cakap gila ? ._.



Video WOW paling aku suka !SEXY you know ! ._. Lagi-2 Minhyuk ,Ilhoon ,Sungjae .Arghh~semualah SEXY -.-" aku tak tahu nak describe macam mana lagi ?Korang tengok jelah .Tapi serious lagu dia best and korang mesti ikut diorang nyanyi sekali .Kay ,sampai situ aku bagi info .Bye :) aku takut aku tak sempat nak update .Well~nak PMR bye xD
words spilled @ 02:05 / leave goosebumps here