Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :



Skin by Le Vans. xoxo
ยปPMR ? !
Saturday 22 September 2012

Assalamualaikum ,Annyeong ,Hello :"D

PMR makin dekat !Serious aku takut gila ._. Sabar-sabar .Erm~aku nak bagitahu korang ,kalau aku ada buat salah ke ,terlepas kata ke ,buat korang marah ke ,sakitkan hati korang ke .Maafkan aku ya ?Well~manusia selalu buat silap .Kadang-kadang sampai kita tak perasan kita ada buat silap dengan orang .

Disini saya Nur NurulDiana Binti Shukri ,calon PMR bagi tahun 2012 yang bakal berlangsung pada 09 oktober ingin memohon maaf jika saya ada buat silap and pernah sakitkan hati korang .Terima kasih .Lupa nak bagitahu korang .__. Lepas PMR baru aku sambung balik FanFic aku .And maybe aku nak buat lagi satu FanFic .Tapi serious aku tak tahu nak letak tajuk apa ?-.- Yang pastinya cerita tu aku dah buat sampai Chapter 4 and selamat disimpan dalam draft .Serious ,korang boleh bagi idea tak tajuk apa yang sesuai ?Mula-mula aku nak letak tajuk Our Love Story ,tapi macam kolot je -.-" Korang please bagi idea ?Pelakon dia dah ditentukan tapi tak boleh bagitahu sekarang ,biar secret ! Kalau nak tahu kena tunggu lepas PMR ,InsyaALLAH :') Kalau korang rasa tajuk tu tak sesuai dengan cerita dia ,korang komen  and bagilah idea tajuk apa yang sesuai .Boleh bagitahu aku kat FB or Blog .Thank You ;')
words spilled @ 00:27 / leave goosebumps here