Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :



Skin by Le Vans. xoxo
ยปLong Time . . .
Wednesday 28 November 2012

Assalamualaikum ,Annyeong ,Hello :D

Lama tak update blog .Aku update blog pun bukan nak cerita apa .Beberapa hari yang lepas aku nangis ,LOL -.- Ni semua abang aku punya pasal .Dia punya mulut tak boleh lagi laser ke ?Dia dah tahu aku ni kpoppers ,boleh lagi dia nak kutuk .Aku punya sakit hati and tak tahan punya pasal aku masuk toilet ,aku bukak air ,aku duduk kat atas jamban tu pastu aku nangis tanpa membunyikan satu suara pun .Punyalah banyak gila air mata aku jatuh .Aku sabar ,time tu aku dah tak tahan nak nangis kodd .Dah lama aku bertahan dan bersabar ,tapi tak boleh --'Aku duduk kat atas jamban tu punyalah lama ,pastu aku kuar dengan muka selamba pastu buat-buat basuh pinggan .Boleh pulak dia tanya mak aku "Mana akak ?Basuh pinggan eh ?Baguslah ,tak payah asyik nak layan Korea je ."

Apa aku ni ?Time aku tulis ni lah pulak nak menitiskan air mata .Aku rasa macam nak kuar dari rumah ni je kodd .Selama ni ,aku tahan je and aku boleh faham dia punya minat but now ?Puaslah dia .Dahlah aku malas nak cerita pasal dia .Sakit hati pulak masa haritu tengok Shout Awards .LOL -.- Apakah haters tu sedar yang diorang boo tu menyebabkan negara kita malu ?Puas lah diorang .Aku tak marah diorang ,tapi please janganlah booo .Senyap sudaaa lah .Malas aku nak cakap banyak .Bila artis kpop datang nak boo bagai .Tapi tengoklah nanti kalau Psy datang mesti taknak booo ,sebab sibuk nak bergangnam -.- Asal diorang taknak boo Psy ?Psy pun kpop apa ?

Kay ,stop cerita pasal benda atas tu -.- Wait Yoseob dah kuar MV .LOL -.- Punyalah lama aku tunggu .Yoseob matang and-and perempuan dalam MV tu siapa ? Aku nak pegi tetak dia kejap --'Semms like dia nak aku bersabar .Apakah ayat aku .___. Lama tak update FanFic ,sejak cuti ni memang kering idea habis .Siapa tak tengok MV Yoseob lagi pegi tengok .Kay ,bye xD aku nak out dulu .Nanti sambung :")
words spilled @ 05:53 / leave goosebumps here